January 31, 2013

Jangan stres meh.




Assalamualaikum,

Saya sebenarnya risau dengan kawan saya sorang ni. Dia ni boleh dikatakan cepat stress jugaklah. Ahaha sorry. Baru2 ni dia ada post tentang career in the future. I thought I'm the only person yang takut tentang kerja2 ni, yelah tak pandai kan. But this girl is a total differ from me. Overwhelm result, active in koku what so ever debating something. Yet, dia sekarang tengah konpius nak ambik apa. Dalam dilema lah nie, ekeke, eh sori kena serius.

Back to the story, walaupun saya tak layak nak nasihat dia, tapi saya nak bagitau jugak. Solat istikharah ye kawan. Solat banyak2. I know that you like that particular career but actually, dunia kan luas. Bukan setakat main2 dengan corpse. Jangan lose hope tau. Saya aware dengan ke-stubborn-an anda so I just hope the best for you. Be a positive thinker. Disadvantage semua benda ada, so pilihlah yang mana you can bear with.

Ya Allah, berilah petunjuk kepada kami dalam mencari arah tuju kami pada masa hadapan.

dedicated to the girl I called heroine...
salam ukhuwah, lama tak jumpa :'J

No comments: