February 25, 2013

Kenapa?


Assalamualaikum,

Dah lama rasanya saya tak berblog properly. Almaklumlah, sibuk menjadi penganggur. Tapi sekarang dah ada title classy sikit; Pengurus Domestik. Sounds awesome right, but it doesn't make any difference though. Sady. And for the record, kat rumah sekarang ada pengguna komputer tegar also known as Kak Sue. Dia tengah buat cerita, secretly. Kompuer dia buat hal. Jadi saya jarang mendapat kesempatan menggunakan komputer seperti sekarang.

Lagi satu, saya dah hilang minat dengan internet. Everything seems so boring and worthless unless it's about my friend and etc. Semua pun dah ada dunia masing-masing, mana nak pandang pengurus domestik ni. Hanya Myow menjadi sahabatku dikala duka dan lara. Huhu. Akhirnya, saya cuma tengok hapdate fb dari kawan-kawan saya. Lagi satu, my cousin nak kahwin. Alhamdulillah! Rakan sekerja dia. ufufu.

Semoga hubungan mereka berkekalan sampai ke akhir hayat. amin

Itu jelah cerita untuk hari ini. Sebab terasa nak berblog so tulis je apa yang keluar dalam kepala otakku sekarang. Terima kasih kerana sudi membaca post takde isi *tunduk hormat*



No comments: