June 10, 2013

Problems~




Assalamualaikum,

Salam ukhuwah earthlings!! It's been a hard day today. Okay, shaddap! MB tak nak cakap banyak sebab nanti sedih sorang-sorang sebab pikir. Beratkan kepala hotak. What happened happens. Just nak bagitau, I've been facing adventure *baling kerusi* Banyak masalah. First, I cried, badly, dalam bilik air sorang-sorang. Tak mahu orang tanya banyak. Then, I stood up and said to myself. "I live for Allah And die for Him" Why the fish should I think about the whole drama queen of duniawi. So, I write a memo to note myself. Yang sentiasa alpa dan terlupa. This is the time where I faced the new world. The world of adult ececece. Face and solve the problem myself!! Problem pun akan diisytiharkan problem if and only if we said so. Tepuk dada tanya iman. InsyaAllah. Ainul, you can do it!!!

Yosh!! Tangga kematangan sedang kudaki. InsyaAllah, baik dibalas baik!

No comments: