June 13, 2013

another day in PALAM




"With the word bismillah...I've opened a new day. Woke up in the morning and feel the morning breeze outside my window. Who would have known this place is wickedly cold during the subuh. I thought I was in overseas. MasyaAllah. I can see the stars and it made me feel wonderful just by looking at it. SubhanAllah."

Cewah~ ayat diatas *baling selipar. Dah dah. Actually memang betul happen just macam entah apa-apa ayat  diubah dan diolah jadi macam tu -.- zzzz. Okey, nak cakap...I'm feeling better. Mungkin. Sebab belum jumpa masalah baru yang lebih dahsyat mungkin. Hahahahaha. So I laugh sebanyak mungkin. Maybe mampu menjadi remedy sementara ni. Sady. Masalah masih ada, tapi hati tenang sikit tak macam sebelum-sebelum ni. Haih. Homesick emm no comment. Kadang-kadang benda tu cam datang sendiri. So air mata pun keluarlah setiap kali ia berlaku. Why you so berat, tears?? Nak keluar je tau. And and...MB agak sedih sebab kawan MB tu ada minta jadi cikgu, nama dia fatihah...so lepas ni kawan I zero :'( *Flip meja* Ada je tapi yang ngam ni susah sikit nak jumpo. I just wish I can find one. I wish really really hard. Tapi tak tahu dia dapat ke tak. Just wish the best for her and myself. Well, hanya Allah tahu yang terbaik untuk kita, and that's all we get from Him.

Looking forward for tomorrow and try to solve another problem. Yosh!!! *mood takut sikit*

1 comment:

Ainoul Husna said...

InsyaAllah , everything will be fine ^^