September 21, 2013

EXAM!




Assalamualaikum

Okay, hari ni saya akan menyatakan bahawa minggu depan saya exam. hahahahahaha *flip table* Jadi ini jadual seram saya;

26.9 math 27.9 elc 30.9 phy 2.10 chm 3.10 ctu 7.10 bio 

Untuk masa terdekat ni, saya sedang ber'SPARTA' macam orang gila. Okay, tipu. Sampai mana mampu jelah. Nak jadi ceritanya, saya baru faham serba sedikit benda yang saya belajar selama ini wahaha. Ini adalah cerita sedih wahai semua. Tapi sekurang-kurangnya saya faham. Apa-apa jelah. Kepada kawan-kawan saya yang nun jauh dan lama tak jumpa, tolong doakan untuk saya okay. Rindu kalian semua. huhu. Btw, korang sentiasa ada dalam doa saya ihiks, kay gedik. Dan lagi satu, pelajar asasi tidak dibenarkan fail satu subjek pun. Kalau tak, pack your things. Pray for me, please.

Saya tak sabar nak cuti. Tak sabar nak balik. Tak sabar nak ada masa privasi saya. Tak sabar nak jumpa kawan lama. Jadi kerana itu, saya akan cuba sedaya upaya saya untuk menghabiskan exam ini dengan jayanya. Yosh!!

So that's it people. chow~
Wasalam

No comments: