October 10, 2013

Kebebasan!


Assalamualaikum,

hello uolls! miss me?? hehe. k shaddap me. Eksaited much. Saya nak cakap yang saya ni dah habis exam. Sebelum ni kan saya cakap saya exam, jadi selepas beberapa minggu merana, akhirnya, I'm free!! weee. *flip table secara berjemaah* Kemudian, untuk mengisi masa lapang di Palam ini, bilik 2307 bercadang untuk ke sunway. Sewa kereta. Bertolak pukul 10.

at secret recipe
Makan tengahari di secret recipe. Saya order vietnam what the nama panjang gila. Masin. Tapi, masa tu macam lapar gila so sedut jelah. Membazir kang nanti. Azraa pulak kenalkan macam-macam kat kitorang. Crispy popiah, pizza-cone concept, and auntie anne. Seriously, each time nampak benda-benda tu, I'll remember her. After that, kitorang solat. Gedebak gedebuk, kitorang teruskan acara dengan laser tag.


Seronok sangat. Tapi kan macam apa je. Tudung saya bercahaya dalam tu, sebab warna dia terang sangat. Spoil. Selalu mati. But hey, I have fun though. Running all over the place. Bajet jadi penembak pro wakaka. Dorang macam duduk kat situ je. Lain orang lain kan~ Kitorang main dengan budak kuliah saya. Panjang ceritanya. I make it short, dua orang masuk pihak kitorang. Lawan jiran kitorang ekeke.

Lepas tu, kitorang hantar Yana dengan athirah kat klang sentral. Got lost sekejap sebab driver tak pernah pergi ke situ. Almaklumlah rumah dekat je. Naik kereta je balik. Peluk cium and say goodbye. Sebak kut. Balik tu dorang sume balik. Sorang-sorang. Maz, allysha, azraa. 

happy birthday semua!
Malam tu pulak kelas saya buat farewell party so kitorang makan kek. Ada krim lebih tu dorang main calit-calit kat muka orang haha. Ezzat buat saya marah so, saya ambil plastik tisu kfc, kumpul krim-krim yang tak dimakan, hah kau. setempek kat tangan dia haha. Dia try kejar but hey, impossible! Then, dia cakap dia nak merajuk. Saya pun datanglah kat dia. Takut lah pulak. He's a nice guy so tak nak lah buat dia marah. then, dia amik pisau kek, amik krim kek. I was like, nooooo!! terkena lah beg baju tangan. Lagi banyak. Saya kejar dia balik. Then, as I said before, he's a nice guy. Dia cakap sori haha. coolblog on his sem 2 nanti. 

Habis tu saya balik. rumah kosong. Tinggal saya, nabilah dengan wani. Wani balik subuh esoknya. Saya dengan nabilah balik malamnya. Lepas solat maghrib. Akhirnya. At home!!

Panjang post hari ni. Glad you read it sampai habis. Thanks. Luv ya.
Wasalam.




2 comments:

Ainoul Husna said...

Wahh .. bestnya ^^
bergembira sakan lah ni ye ~

Ainul Rahim said...

ekeke berjimba-jimba lps stress xD