February 12, 2014

Still in the world that would fade away

Assalamualaikum,

As you can see now people, I’m getting older.  Dunia makin kelihatan menarik dan akhirat semakin pudar dari ingatan. Saya sedih bila sedar tentang statement tu, tapi saya still tak dapat cari balik diri saya yang dulu…isk…isk

Saya nak flashback since asasi will end soon, about this april or may. Saya sedih. Kawan serumah saya, kawan sekelas saya, and the person I’ve been keeping my eyes on. Bolehkah kita jumpa lagi lepas ni? Still ada jodoh ke lagi? Manusia ni kadang-kadang bukan lupa tapi sebab diorang takde masa untuk spend time together. Jadi statement ini memang sangat sangat menusuk kalbu saya. I wish I have the strength to stay strong.

For the one I have been keeping my eyes on, saya minta maaf kalau saya menyusahkan. Since you’re a guy, I would rather say goodbye, even if it’s hard. Eceh. Takkan lah kita nak dok jumpa selalu kan? Nak mesej selalu pun, sampai bila? I think you didn’t even give me hitam putih. And I’m actually confused about this relationship. Apa-apa jelah. Kalau ada jodoh, kita jumpa. Kalau tak, friend works well with me. Ye dok? Honestly, sape sanggup say goodbye?

Sooner or later, kita semua akan berpisah. Meeting new people will make us wiser, saying goodbye build up our strength. Saya cuma harap saya dapat cari strength tu. Oh I wish…

P/s: saya sayang semua!! muah muah

So then, adioosss


Wasalam.

No comments: