May 20, 2014

Loading cerita bulan 5


Assalamualaikum,

 Sudah kubilang bulan mei ni sibuk betul macam apa je. Berderet aktivitinya kate kau. okay okay apa-apa pun biar saya cerita apa yang jadi semua hahaha.

Birthday saya. yeay! 180514.

Okay. Mula-mula semua start wish saya thru fb and ws and all the social network available. Terima kasih semua. Walaupun macam takat perkataan-perkataan. But at least korang sanggup tulis that good words. Semoga Allah berkati anda semua. Tapi yang sedih keluarga sendiri tak wish. :'( Saya buat kerja sume and nothing happen. Semua buat dek. Saya merajuklah sampai tertidur. Then malam tu umi cakap jom keluar celebrate birthday ainul hehe. Then umi bagi beg tangan. Vintage kut. Mucho love to infinity umi. Lepas tu kan, saya cakap nak kek sebab macam biasalah tradisi sambut birthday dan saya pulak suka kek like crazy hehe. Tapi umi just drive balik. Merajuklah again. Then kat rumah, dah naik tangga la nak duduk atas je (merajuk), tetiba ha kau kena sing birthday, keluar dengan kek. Termalu-malu kau turun tangga balik.


BBQ abubakar. 190514

Esoknya pulak. Saya berbbq dengan budak abk. Saya ccuba buat yang mana belum selesai. Well, sometime there are people who worth fighting for. Terima kasih for the food dan kedatangan anda girls syida, aina, shafirah, nadiah, ainul, aliya, laikha and terima kasih kepada guys sebagai budak tolong bbq qayyum, raziq, pele dan faiz. and jadi driver kitorang, raziq. Terima kasih semua for yesterday. Had so much fun. Not to mention the bowling part, yang buat saya noob gila macam hape. Last part baru nak strike bagai, tapi semua dah terlambat hahaha. Apa-apa pun thanks semua. Gonna miss uolls. Yang lain tu, lenkali kita jumpa ya. Bila pun tak tahu. Yang ni pun macam hape je untuk realisasi kan semua. Tapi terima kasih semua. Terima kasih banyak banyak :')

perempuan melayu

jejaka idaman
Lepas ni ada lagi cerita. Bukan pengakhirannya InsyaAllah.


itu je.
wasalam
xoxo




No comments: