May 9, 2014

Perkara yang dinanti-nantikan




Assalamualaikum,

Saya baru dapat keputusan asasi. Alhamdulillah masih dalam lingkungan okey. Untuk upu punya belum keluar lagi. Mungkin minggu depan. Bulan mei ni  penuh pulak kalau tengok balik. Terasa penat. Semua nak berlaku serentak tau. Bukan nak tunggu dua tiga minggu or so. Tapi saya betul-betul bersyukur saya dapat keputusan ni. Sekarang tengah tengok course pulak. Pray for me.

Lagi satu pula, baru baru ni saya macam pergi shopping macam tu. I spend almost 2 hundred in a week. Oh my Allah. Baru-baru ni, saya ada terbaca kalau rezeki kita diberkati, kita akan dapat benda yang tahan lama bukan yang sia-sia. Barang tu boleh tahan sampai bertahun-tahun. And let see the stuff I bought. Nonsense. crap and everything. On top of that, I learned that I dont receive anything with that.

Saya betul-betul rasa sedih. Sebab ni tanda saya punya rezeki takde berkat. Saya dapat tapi semua ke tempat lain. Ended up, I have nothing. It is so sad I want to cry everyday. hmmmmm. The worst part of it, bila dah konon-konon bertaubat, lepas tu lalai balik. Sad isn't it? Knowing that you've lost but you still don't want to ask direction.

I'm gonna make this go right. Pry for me. Hard. Thank you
Wasalam
xoxo


1 comment:

Ainoul Husna said...

In shaa Allah , you can do it =D