October 19, 2014

Minggu padat


Assalamualaikum,

Saya sedang menghadapi minggu padat sedunia. Phew.  Even syafiqah, rumet sendiri pun susah nak jumpa. Dia balik saya tidur, saya balik dia tidur. Tabah ye Ainul. 4 tahun je insyaAllah. Maybe the suffer last for only 1 sem or less act. Tapi sedih pulak. Tak dapat jumpa syafiqah. Hmm. Isk isk. Semoga syafiqah dikelilingi orang orang yang baik. Amin

Hari minggu je aku sebak. Hari minggu je aku sebak. Aku nak buat kerja, masa tula pemadam nak hilang, masa tu la ngantuk, masa tu la masa tu la. Dan aku perasan ini semua bukan alasan. Apa da..
Lepas tu, kelas kitorang mungkin tak ngam lagi, so macam hmm. Lepas tu ada la tegang sikit. Yang saya rasa takdelah perkara besar actually. Saya cuma anggap yang kawan saya menghadapi pms, so macam emosi tak stabil. Causing the apologizing sad isk isk srot srot moment. Am I being mean? Sebab aku nak gelak act. Orang lain tak nampak benda ni isu tau. So kebarangkalian memang bukan isu pun act. Cuba jelah paham situasi ni.

Lepas tu, saya perasan, budak laki tak act like boys. If things get tense, they will jokingly say something funny and hilarious supaya takdelah tegang sangat sambil melegakan orang yang mengahadapi emosi tak stabil ni. Ni tak. Senyap. Lepas tu certain macam buat karangan minta maaf. Like ergh. Mungkin ini situasi yang aku akan hadapi. Mungkin ini situasi yang terbaik untuk aku. Positif.

Saya rasa sampai malas nak layan actually. Too much emotion. Tapi tu kawan saya. Jadi, as a good friend, I console her. I don’t blame her act, sebab saya paham perasaan emosi tak stabil ni. Tapi yang lain nak emo jugak kenapa. Ergh. Nyampah. Kat sini jelah saya boleh bagitau. My family malas nak dengar sebab memang remeh pun. Haha. So, here I am telling you guys what happen.
Sekarang macam tense je. Tapi dah okey kut.

Dalam sudut hati saya, saya rasa saya nak kerja sensorang je lepas ni. Too much motion, sampai aku rasa aku jadi negatif. Tapi…aku sayang dorang.


btw ptptn saya dah lulus. InsyaAllah cukup untuk bayar yuran je haha. And aku nak jadikan dia pinjaman boleh ubah yosh. And I still need to do my work isk isk so gebyee. 



No comments: