April 11, 2013

IPTA




Assalamualaikum,

okay, sekarang SPM result dah lapuk, pin upu dah basi, permohonan upu dah berabad. Now, the moment we've been waiting for. The thrilled moment untuk budak lepasan SPM yang sudah mengharungi segala susah payah belajar macam nak gila semasa periksa SPM. tipu lah~ Saya rasa saya tak belajar sangat pun. bukan nak cakap saya pandai, saya cuma nak cakap saya rasa keputusan saya tu orang lain punya. okay, cerita lapuk. Momen tersebut ialah; kemasukan ke IPTA/IPTS pilihan hati. Yeay! Zaman orang dewasa! Okay, tak best *baling selipar

Actually, keputusan kemasukan IPTA keluar 21 may 2013. Kalau tak silap lah. And for those yang ada mintak Matriks macam I, minggu kelima selepas keluar result. Hmm hmm. The time has come you guys. And and I didn't even prepare myself for that XD I'll miss home, no doubt. But I'm still eagerly wait for that moment -.-

The world of IPTA's, please be nice to me. I'm a new comer :)

No comments: