April 2, 2013

parents




Assalamualaikum,

aduh, terasa sesak kepala otak, pening-pening lalat dah I *sady* nak jadi ceritanya my parents nak sangat saya pergi overseas. Dorang dah macam entah, no words can describe best. At first, apply lah sana sini. Bepuluh-puluh borang saya dah isi, kay tipu. Saya dah rasa malaslah dengan semua benda ni. Macam mana entah saya rasa nak termuntah dengar umi asyik cakap pasal biasiswa bagai ni. Yeah, I know, tak baik melawan cakap ibu, bla bla bla. Tapi, saya betul-betul stressed out because of duduk depan komputer isi tu isi ni and lagi-lagi bila tak tahu nak isi apa, tapi nak hantar cepat-cepat adui. Well, now I know how is it feel to be an office girl, lolz.

Yang tak tahan lagi, umi bersemangat bila benda biasiswa tu dah expired. Masa tu umi marah-marahlah sebab dah datang kat tempat tu and then dia cakap dah tutup. *imagining umi baling selipar* lulz sehari sebelum umi datang. Nampak tak, rezeki di situ tiada. Hmpph, apa-apa jelah. Saya pun dah fed up, umi pun dah aware pasal tu. So, may this borang will be the last of them.

Dear Allah, is this the sign for me, not to go overseas? You know what's best for me, and so I will be grateful for all the thing You've given. Thank you, Allah.
Umi, Abuya, I'm sorry for disappointing both of you. I really am.

No comments: