October 11, 2013

sem 1 asasi sains


Assalamualaikum,

so habis sudah sem 1 asasi sains. alhamdulillah. So apa kata sekarang saya menggamit memori. wewooo. Jom melihat budak budak yang telah masuk ke dalam dunia saya di Uitm Puncak Alam. Let's get the party started

waida, syazwan 

ezzat 

partner in physics; sam

hazwan

dayah, izzah, atiqah

This is my classmates. Budak-budak A8 yang ohsem. Jatuh bangun bersama. But somehow some people aren't that great. Saya terima je sebab saya tahu takde orang sempurna. I'll try to accept their flaws and hope they accept mine. Just somehow.



And this the most part of my life in palam have been. Memperkenalkan house mates saya. Allysha, maz, nabilah, azraa, wani, athirah dan yana. Mereka mewarnai hidupku. Sangatlah bersyukur kerana dapat mereka. Sebab ada orang yang cakap tak semua house mates baik. Tapi saya dapat. Alhamdulillah. Have lots to talk about them, but idea didn't go out well to be written. So that's it.

 Thanks for reading. 
wasalam.






No comments: