November 21, 2013

Masanya sudah tiba




Assalamualaikum,

25 November ni saya akan memulakan asasi sains semester dua saya. Lumrah orang sedang melangkah ke fasa kedewasaan. Just hope that I can bear with it once more. Please dear self. Hmmm. Saya masih tak daftar kursus sebab website dia buat hal. Jadual tak keluar lagi, tak tahu kenapa. Validate kursus, lagilah tak boleh sebab daftar pun belum.

Satu je saya bersyukur sangat, house mates saya masih sama. Still the same fab peoples. Allysha, nabilah, maz, yana, athirah, azraa and wani. Hanya Allah yang tahu betapa rindunya saya pada mereka. xoxo. Dah lama tak kejutkan mereka-mereka ni. Nak berbual. Tengok running man. Belajar. Makan. haha I miss them. Kelas pun sama. Lecturer je lain.

Nanti kena jumpa rakan kelas. Jumpa lecturer-lecturer. Ambil duit dari bank. Beli makanan dari cafe. Bawak buku berat-berat. Kelas pagi sampai petang. (maybe) Mungkin sampai malam. Rasa penat sangat-sangat. Assignment. Lab report. Kerjasama. Gaduh-gaduh dengan budak degree. Haha.

Mungkin saya cakap saya benci itu ini. Tapi saya tahu, satu hari nanti saya akan rindu masa ni. Memori di UiTM Puncak Alam 2013/2014.

Wasalam.