December 11, 2013

Broadband on the go




Assalamualaikum,

Semalam saya kena marah dengan lecturer english saya, sekali lagi. Apa-apa jelah. The point is, I'll be using internet broadband, because of her. Saya takut tak dapat berkat dia and then my life ruin and then I can only pray that I can go 7 feet below the ground faster. Harga promosi dia 83 hengget. Saya rasa serba salah sebenarnya sebab nak kena mintak abuya duit dan sebagainya. Macamlah takde benda lain yang kena bayar. Macamlah abuya jenis cop duit. Macamlah duit tu turun dari langit macam hujan ribut. Okay. Stop. Saya kena cari penyelesaian dan bukan burukkan lagi keadaan. Untuk semua duit yang abuya telah laburkan pada saya, dengan ini saya akan cuba berusaha untuk menjadi anak yang baik dan taat dan bijak dan dapat kerja yang baik dan boleh bayar balik segala penat lelah Abuya. Ececeh. InsyaAllah. Pray for me uolls.

Task to do:

  1. belajar rajin-rajin
  2. manfatkan duit umi and abuya.
  3. jangan boros
  4. belajar
  5. belajar
  6. belajar
  7. ........
  8. usha crush..
  9. ahaks
cakap pasal english, sekarang saya tak paham kerja yang madam kitorang nak. Jadi, saya cuma emm do nothing. Perhaps, waiting for the right time, or maybe get a reality slap from her. Pray for me please. So, tu jew. 

p/s: my crush sangat comel. k.


No comments: