December 15, 2013

episod 1


Assalamualaikum,

Saya fikir sem 2 ni macam dah rapat sikit dengan my classmates. haha. baru nak rapat. and then, nak pisah dah. takpelah. perpisahan bermaksud pertemuan baru. kemudian, saya tengah stres sebab keje elc saya ni. saya terus terang, susah saya nak keep doing on-line work. macamlah saya online selalu. dahlah internet ni ada had. lepas tu keje dia kena buat article based on article. ada apa benda tah cara dia. saya pikir esok baru pikir. wahahaha. me is procrastinating. i think that im missing my mom dad house. btw, atm rosak. sian ezzat temankan ke angsana, tengok-tengok atm rosak. ada duit sehengget je pulak tu. talking bout this, semalam saya ada beli makanan tapi lupa saya takde duit. sampai kaunter, masak. nasib baik ada sam. dia bagi lah duit. i saw man giggling behind me and i was like 'damn it'. malu tahap infiniti. sedih sangat sampai ada fikir nak balik. tapi pikir pasal bas. say babai lah rumah. so itu je cerita hari ni.

p/s: im so stressed up i can bite people cell by cell. hmmmm

No comments: