December 16, 2013

nombor dua


Assalamualaikum,

oh my gosh oh my gosh!! Im counting days, guys. Lagi 4 hari dan kurang and saya boleh balik. muhahahaha. I miss my house tahap infiniti. roommate saya mungkin tak rasa kehangatan dia sebab setiap minggu dia balik. Le me always talking to the wall, alone. Whatsoever. I just need to bear just this 4 days, go me go!!

lagi satu nak cakap pasal crush but then macam nothing much to say. mungkin ada progress tapi macam hambar je. look look like that sebab dua-dua pemalu ptuih. tapi en dia en macam mana nak cakap. dia kan ada kawan perempuan semua en. boleh pulak kawan dia pukul dia. pak! like that. as if it's a normal thing to do. like seriously. me jealous. not because I wanted to do that, HARAM you! haha. tapi yelah, saya sendiri kalau betul-betul ada relationship dengan someone, kalau boleh taknak lah my special person tu rapat, bertepuk tampar dengan other girl. tergugat I. lagi-lagi macam semua gegirls cam hot gila and whatsoever definition. haiyah. tapi, takat ni macam crush crush like that je. bak kata ustazah; fitrah manusia suka orang. tapi (matlamat tidak pernah meghalalkan cara!!) lagipun saya takut nak serious dengan orang unless dia betul-betul dah jumpa parents semua. ahaks. pretending to be matured.

one more thing, masa tu saya ada post kat fb. alang-alang ada broadband baru ni kan~ i was giving myself a moral support, more like talking to myself. saya fikir macam saja jelah nak tulis sebab stress sangat. ended up, unexpectedly, ramai komen wishing me gud luck. kawan-kawan dan keluarga. I was so touched. kita tak sedar, orang ingat kita. even doakan kita, dalam diam. maka, saya ingin menyelitkan kata nasihat di sini. doakan orang lain, especially sahabat kita sebab satu, doa tu mustajab, dua, doa tu kena kat kita jugak. tak ke untung tu? so selamat beramal.

jadi itu je. love and kisses. spread the love.

p/s: tadi teringat mamat hensem. macam mana lah dia sekarang?

No comments: