December 27, 2013

shopping


Assalamualaikum,

semalam saya pergi berkaramba sikit dengan budak imtiyaz. ada lah jugak unknown girls yang follow. tasya, ili, kpah, azma, athirah, aliya adik aliya; aisyah, sepupu kpah. a girls day out liddat. our destination is Times square muhahaha. apa lagi shopping lah. keluarkan duit and there you go, berkaramba sama sama. the goods i tell ya, murah rah rah. where can u get a cloth for rm10. skirt for rm29. but yeah, kualiti tolak tepi lah ahaha. maybe for this moment I just need to get quantity more than quality. when the time comes, habislah semua muhahaha.

pagi tu saya gerak pukul 9 coz aisyah nak gi keje. kemudian, dorang sampai pukul 10 liddat. then, naik ktm, tunggu kat mc'd. tunggu azma jap. dah ada semua, terus gerak ke monorel. boleh dikatakan kitorang bertuah sebab tak ramai sangat masa tu, mampu bernafas gaklah. then, naik satu dua tingkat, naik lagi dan turun, solat, sambung balik, then balik. saya beli satu jaket, satu baju, satu macam half baju, satu kain.

masa balik tu, kitorang nak masuk ktm. ada sorang laki buta terus jalan. depan dia kosong. ada laki nampak dia gak tapi dia jauh. walaupun saya serba salah nak pegang dia, tapi saya fikir takkan nak biarkan dia jatuh. so, saya tarik dia, tolak dia slow slow ketepi, then, laki tadi tarik dia untuk masuk sekali. saya pun ke koc wanita. muhehehe.

masa untuk muhasabah diri:
kita ada pancaindera yang cukup. ada semua benda. makan cukup. tidur cukup. tapi kita memilih untuk tidak mencukupi. kita tamak. saya sendiri. tak ingat dunia masa shopping. walaupun saya dah cukup semua benda. Ya Allah. last last saya menyesal. saya beli lebih dari apa saya nak. me is a sad person.

so that's it.
wasalam



No comments: