December 29, 2013

selamat hari tua


Assalamualaikum,

dam dam dam. semalam kitorang pegi sunway sebab najla nak main skate. almaklumlah, belated befday girl. befday abang gak. so, pegi situ. somehow abuya and umi menggelabah sebab sunway is a very big place for them, lagi satu nak cari surau, ya Allah, macam apa je pusing-pusing liddat. haha. comel pula bila ingat balik. And, sale sale sale everywhere I tell ya. saya beli jacket buy one free one kat Giordano. ya Allah. saya rasa puas gila even though mahal cam abcdefg. 116 divide by two. sebab satu tu 116 en. saya macam pikir. stop beli cheap stake semua ni and start simpan duit untuk beli benda mahal. tahan lama dan selesa.

I probably say, I have sort of high taste, haha poyo. berkenan dengan benda mahal je. tak sanggup lagi nak tunggu tunggu duit banyak. sekarang misi ialah, simpan duit, simpan dan simpan. and then round round mall untuk cari sale. yosh!! go me~ hew hew. lagi satu, saya tengah tunggu kawan saya balik ni so kitorang boleh berkaramba bersama sama wehooo. cepatlah balik woi. gua tak sabar dah ni.

balik ke cerita sunway, umi and abuya tak berkenan langsung dengan tempat tu. wahaha. alang-alang wish befday girl tak kesampaian, buat apa nak stay lagi. kitorang pegi sunway untuk beli cinnabon and jacket. aje. so off we go to masalam then. nak makan. najla cakap dia nak makan steak. so windmill we go. dorang pilih steak. umi, abang dengan najla. saya pilih set. so saya ada salad+prawn, soup seafood, lamb+chicken with chips and veggies, ice-cream with jelly, and ice lemon tea. dorang dapat steak je. hahahahahaha guess what, sama harga. abang cakap, ni befday sape ni? sape suruh pilih tu? bila dessert datang, najla cam, nakkkk. so saya bagi dia, even though saya nak. paham tak sekarang muka kesian dia menang.

what ever.

p/s: Selamat hari jadi najla. selamat hari jadi abang. May Allah bless you.

Wasalam

No comments: